Ultimatums and Ugly Truths
Tension runs high when Angela meets Michael's friends. Colt is torn between his mom and his girlfriend. Cultures clash when Andrei's family challenges Elizabeth's role as head of household. Larissa is given an ultimatum. Kalani's dad confronts Asuelu.