The Razor's Edge
Brian and Ingrid share an emotional goodbye. Loren and Faith make some big decisions. Mr. Arc is Nile's last hope to make his wedding happen. Tigerlily tries to impress Adnan's family. Veah meets Sunny's father and Sunny's worst fears come true.