Catching Flights to Catch Feelings
Jasmine's jealousy rears its head. Memphis has a secret about her ex. Alina worries that Caleb doesn't understand her abilities. Usman's friends do not support his relationship with Kim. Mike's friends believe his girlfriend Ximena is using him.