Dear Diary, Love Hurts
Rob moves on from Sophie in Vegas with Jamal and Josh. Colt takes stock of his life after his divorce. Ben and Akinyi get news about her Green Card. Fernanda is conflicted about her modeling career. Ashley and Manuel disagree about a trip to Ecuador.