Fried, Cried and Tried
Caleb surprises Tammy with a romantic dinner date, but it goes south when Tammy learns what's on the menu. The Slatons attend a Zumba class together, but Amy's lack of self-care leads to a meltdown that has the whole family feeling déjà vu.