Hana od Filipa Paskovskog sazna da je Miša na dan nestanka trebalo da poseti svog oca u njegovoj kolibi. Naoružana ovim podatkom, Hana se suoči sa Karelom koji još jedanput porekne da zna gde se Miša nalazi.