Zajednice su mislile da pojedinačno mogu izgraditi bolju budućnost, ali nedavni gubitak navodi ih da se udruže. Pojavljuju se nove vođe kad se raskrinka uznemirujuća i opasna pretnja. Odbegli zarobljenik razmišlja o svojoj prošlosti.