Velma
Kad tinejdžerku Velmu Dinkli optuže za ubistvo popularnog druga iz razreda, ima samo 24 sata da pronađe pravog ubicu. Postoji samo jedan problem: Velma se zaklela da će ostaviti rešavanje misterija - zauvek.