Venčaću se s tobom u zlatno leto
Danas je dan Alarikovog i Džoinog venčanja. Nakon što je otkrio važne vesti koje je Dejmon krio od njega, Stefan daje svom bratu drugačiju perspektivu o budućnosti sa Elenom.