Bertin vibrator daje nametljive i uzbudljive misli, sigurno je pokvaren... ili je pokvaren njen krevet... ili mozak? Tuka se pita da li bi njeno novo prijateljstvo moglo da bude nešto više. Spekl se stvarno uživeo u svoju novu video-igricu.