Dok Samanta sve rizikuje za Polinin bezbedan povratak, Sato je prinuđen da pomeša posao sa zadovoljstvom. Dok Katagiri smišlja plan da konačno uništi Tozavu, Džejk se suočava sa ljudima kriminalnog bosa.