Frenklin mora da se suoči sa svojom prošlošću kako bi povratio ukradenu robu. Tedi i Met putuju u Centralnu Ameriku. Sada na nišanu La Fuerse, Lusija i Gustavo krenu da nađu jedinu stvar koja može da ih spasi.