Družina “Robotizovanog pileta” misli da bi Barbi Džordž Vašington bila dobar “Flaundering fader”; Štreber sređuje Mandela efekat s katastrofalnim rezultatima; “Robotizovano pile” kaže “zbogom”, ali da li je stvarno zbogom?