Ekipa Robotskog pileta otkriva šta se zaista desilo Bambijevoj majci. Animorf oživljava populaciju crvenog pande. Pogledajte šta se desi kad Mudrica dobije dijagnozu CTE. A Bič Puding se okrene protiv Normana Bejtsa.