Spasavanje na ledu
Strasti su uzburkane kad voz naiđe na probleme s kočnicom i, posle iskakanja iz šina, timovi ostaju sami. Daleko od civilizacije, farmeri sprečavaju požar, ali ostaju bez grejanja.