Nakon šokantnih događaja na školskom maratonu, Arija, Emili i Spenser su sigurnije nego ikad da Mona pribegava svojim starim trikovima. Hana nije baš sigurna u to jer i dalje gaji nadu za svoju bivšu prijateljicu.