Šta se dogodi sa jednom slatkom, malom lažljivicom kada dođe vreme za roditeljsko veće i njen otac sedne licem u lice sa ljubavlju njenog života? A šta kada druga posegne za ukaljanom nevinošću kad niko drugi neće?