Nevidljivi Pokojo
Pokojo je pronašao fantastičnu novu igračku koja može stvari da učini nevidljivim i želi to da podeli sa svojim prijateljima. Međutim, kada vidi da su oni zauzeti nečim drugim, na pamet će mu pasti jedna zanimljiva ideja.