Četiri mlade devojke su na različitim prekretnicama u svom životu: Hajra je upravo puštena iz maloletničkog pritvora, Fanta je pred diplomiranjem, Rasak teži većoj nezavisnosti, a Jaz pokušava da postane plesačica.