Gangsteri iz džungle
Sa 60. danom izvlačenja koji se nazire, lov kreće naopako i dovodi do sveobuhvatne potrage za ranjenim plenom. Izgradnja splava mogla bi da se pokaže kao strašno gubljenje vremena.