Pasulj, jedna od najhranljivijih biljaka svih vremena. Džo Pera, profesor hora u srednjoj školi, deli s nama šta zna o ovoj važnoj i voljenoj biljci, kao i svoje ambiciozne planove za predstojeće leto.