Polufinalisti daju sve od sebe stvarajući zapanjujuće kreacije inspirisane snažnim ženama u svojim životima. Ali za neke dizajnere koji nikad nisu kreirali odeću za žene, pritisak da obezbede sebi mesto u finalu nikad nije bio veći.