Skulpture od kože i prenosive ringle za kuvanje
Još svakodnevnih predmeta stavljamo pod mikroskop. Koji su proizvodni procesi potrebni za izradu običnih predmeta, uključujući oker boju i mehaničke muzičke instrumente?