Stari pas, novi trikovi
Fredi i Huan se suočavaju sa intervencijom u rudniku na 30-godišnjoj iskopini u Nevadi. Oni se utrkuju da pretvore rasklimanu staru elektranu u novu super branu od finog zlata.