Zaprepašćeni
Ričard i ekipa Gas Monkeys bore se sa brojnim neuspesima kako bi dovršili svoj oldtajmer u čast NASCAR-a, a Ričarda su nagovorili da radi na neizvesnom Zimmeru iz 1985.