Endi Milman konačno dobije svoju veliku glumačku priliku – da radi sa legendom sa TV-a Lesom Denisom. Stvari idu na bolje za Lesa. On glumi Aladina u pantomimi i veren je s devojkom svojih snova: mladom, plavokosom, ambicioznom i veoma popularnom.