Lorna
Za samo 4 nedelje, nevesta Lorna emigrira u SAD da se uda za svoju ženu iz snova. Izabranica nosi odelo pa mogu li Džo i Al da pronađu Lorni haljinu kojom će oduševiti prisutne?