Tonijeva tazbina (Fionin srdačni-ali-dominantni otac i uzdržana-ali-jaka majka) dolazi u Las Vegas. U međuvremenu, Toni mora da pomogne Armanu tako što će se sastati s Robertom Kamdarom, Nadjinim društvenim i šarmantnim bivšim ljubavnikom.