Džeki proslavlja još jedan trenutak pod reflektorima, iako ga nepoznati osećaj krivice podstakne da razmisli o svom nasleđu. Dekorsi razmišlja o najboljoj strategiji da konačno sprovede pravdu za ubijene čuvare.