Ovo izdanje nudi uvid u istragu povodom impičmenta i još mnogo toga sa republikanskim senatorima Mitom Romnijem i Lindzijem Grejamom, kao i uvid u eSports i redak razgovor sa Bobijem Kotikom, direktorom "Aktivižn Blizarda".