Kad fakultetski lovac na talente dođe da razgovara sa Spenserom, on mora da odluči da li je dotična ponuda vredna njegove pažnje. Bili shvata da se “igra vrbovanja” promenila i ima ideju kako da pomogne svojim igračima.