Simon je uzbuđena zbog preseljenja u studentski dom i počinje da živi pod svojim uslovima, ali njene odluke iz prošlosti predstavljaju prepreke. Amara se suočava se posledicama svojih postupaka i njihovom uticaju na njenu budućnost.