Direktorka Nacionalnog instituta za zloupotrebu droge dr Nora Volkov govori o širokom spektru problema u ovom programu poput zavisnosti kao oboljenja mozga, stigme koja prati zavisnost, zavisnosti kod adolescenata i povratka zavisnosti.