Ovo je priča o ubistvu Aitora Zabalete, fudbalskog navijača čiji je život okončan u tuči navijača neposredno pre početka utakmice Kupa UEFA. Njegov greh? Nosio je protivničke boje. Njegova kazna? Izboden je nasmrt.