Grumpy Cats' New Digs
A red ruffed lemur is rushed to the health center when keepers discover a wound on his leg, and a new exhibit is built for the Pallas's cats, the original grumpy cats. Then, seven adorable baby turtles join the zoo's colony of an endangered species.