A Lion's Tale
Keepers prepare Aria the rambunctious black rhino for her new life on the African Plains exhibit. Zoo staff cares for 15-year-old legend M'bari the lion and his mate, Etosha. A vulture chick learns to eat from a surrogate puppet.