Some Like It Fiat
Mike and Ant welcome to the workshop a 1974 Fiat X1/9, a zippy little mid-engine sports car with superb balance and a distinctive color. The good news is there's hardly any rust. The bad news is the engine-shaped can of worms behind the driver's seat.