2004 Dodge Ram SRT-10
The Dodge SRT-10 truck has an 8.3-liter V10 Viper engine and Mike finds one at a price he can't resist. Once Ant is sold on the plan, they dive in, working to make the vehicle powerful enough to dominate on a NASCAR track.