1983 Mercedes 500SEC
Mike seeks out pure luxury, the most expensive car Mercedes-Benz had to offer in 1983 -- the 500SEC. Mike and Edd pay tribute to AMG and transform the conservative coupe into a menacing autobahn cruiser.