O-o-h Child
Lawrence and his groomsmen head out for a bachelor party full of tequila and surprises -- much to Lilly's concern. Aniyah and Dakwon go out to lunch, and both seem concerned they'll be unable to stay faithful and present if he leaves for the Air Force.