Jenna's mom worries about the relationship with Aden, prompting Jenna to talk to Aden. Lilly and Lawrence tour a wedding venue. It's Taylor's induction day. Tiarra arrives in Kentucky for Ella's birthday. Emersyn settles into Mason's house.