If Mom Can Do It, I Can Too
Cher and Dawn tell Jared about Cher's new natural birth plan. Mary takes Brittani to get a colonic. Sunhe can't stay silent after inviting herself to Jason's divorce proceeding. Health issues threaten to rob Alena of the one thing that matters most.