Cistern Wives
Meri and Janelle talk through old wounds after the family spins off in four directions: Christine takes Ysabel to have surgery in New Jersey, Janelle helps out while Evie gets foot surgery in North Carolina, Meri is in Utah, and Kody and Robyn stay home.