Meinertzhagen's Haversack
Facing the bleak future of Pied Piper's new business agenda, Richard tries to appeal to Laurie for help. Gilfoyle opens himself up to recruiters' pursuits. Dinesh's latest flashy purchase brings him unwanted attention.