His Parents Didn’t Like Me
A man finds his family slaughtered in their West Virginia home. The oldest son, 16-year-old Gavin Smith, is missing. He turns up hiding at his girlfriend's. As their stories unravel, the only thing that adds up is that one plus one equals two psychopaths.