The Legend of the Gold Microphone!
Our mystery teens work with Joseph "Run" Simmons -- aka Reverend Run -- originally of Run DMC to get to the bottom of the mystery of the ghost of a famous bandleader from the 1930s haunting a hip-hop youth center in Harlem.