Wild West Agamas
Greg and Lucas visit a family who are ready for their first reptile and want to have a old west saloon-themed enclosure. Tyrone, Jason, Chris and Lucas compete to see who creates the funniest memes. Losers take the "Kevin Shot" made of lizard food.