MGTD and Renault Clio Williams
Drew and Paul travel to Cumbria to buy a quintessentially British classic: the MG TD. However, Drew gets carried away with the makeover and wonders if he might have gone too far. Then, the parts for a Renault Clio WIlliams prove impossible to find.