Avalanche Zone
Off grid, Josh and Annie urgently need to move their cabin away from a rapidly rising river. Ron Hudson and daughter Ashley race to replace a leaking roof before a storm hits. On the railroad, an avalanche threatens to derail a mile-and-a-half train.