Chapter Nine
1933. In the months following the Dodson trial, an aimless Perry leans on Della to keep the law firm afloat. While Paul accepts a job from an unlikely source, corrupt oil scion Brooks McCutcheon recruits Holcomb in his quest to reshape the future of L.A.